Dålig uppdatering, förlåt!

Men blogg appen för iphone funkade inte igår när jag skulle blogga och jag hade aldig tillgång till datorn, eftersom det var fullt upp igår. 
Vi hade ÖD stafetten och ÖD cupen där 9C vann båda sakerna. På ÖD stafetten kom typ min klass 9:a ?!
Riktigt dåligt. 
Efter skolan drog jag hem och rakade benen och sånt och gick upp till Jelena och så fixa vi oss för att sedan möta Emelie och Matilda. Sen gick vi till kyrkan och hade skolavslutning och fick våra betyg. 

Sen gick jag hem en stund och åt och sen drog jag till Jelena. Sen mötte vi Emelie och Matilda igen och så gick vi till Oskarströms krog. Jag och Jelena delade på en pizza, men eftersom jag precis hade ätit, åt jag nästan inget av den. Sen gick vi hem till mig och kolla insidious. Ett riktigt bra slut på dagen, och nu har jag sommarlov i 2 månader (?) 

Har inte en aning om vad som kommer hände under detta lovet. Men kul ska det bli. Ska försöka komma här ifrån ett tag också.. 

Jag kommer lägga upp bilder imorgon från igår. Jag varken hinner eller orkar idag. 



och vad har hänt med blogg.se ? 
Ser helt annorlunda ut, blev helt chockad.. 
Jag bloggar ju mest från min mobil..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback