Lös framtand

Fick lite smått panik när jag kände att min tand där framme ( som jag redan tappat när jag var liten ) är lös.
Och nu kan jag inte sluta vicka på den. Riktigt irriterande!
Tänk så tappar jag den sen och inte har någon tand där framme. Kommer se jätte konstigt ut, men det kommer nog säkert inte hända, hehe.
Har varit väldigt dålig uppdatering med bilder idag, men jag sitter vid min brors dator, och där finns inga bilder. Tyvärr, tyvärr!
Därför lägger jag in en bild i repris ikväll. Och detta blir nog mitt sista inlägg för idag. Kankse att jag uppdaterar senare, om jag inte hinner somna förstås, jag säger i alla fall godnatt nu. Godnatt!
image description

Kommentarer
Postat av: Rebecca

aj då :/

2012-06-11 @ 12:49:28
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback