Nu fick jag problem..

.. eller, problem och problem. Jag vet inte vad jag ska kalla det. För mig är det problem. Jo, men det är ett problem.
Det är ju nämligen skolavslutning på Torsdag och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Antingen tar jag min klänning som jag hade på konfirmationen, som jag från början hade tänkt att ha på skolanslutningen också, men sen tvekade jag. och i Onsdags när vi åkte till Väla hittade jag ett par snygga shorts som går upp över midjan, som jag har köpt och så, men till de vill jag ha en snygg topp till, med eller utan kavaj det vet jag inte än. Men jag har varken en topp eller kavaj som jag skulle vilja ha på skolavslutningen..
Så ska nog försöka få med en vän till stan på måndag och kolla i affärer & så, får se, annars åker jag in dit själv, fast nej, det gör jag ju inte!

jaja, nu ska jag sluta babbla om mina problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback